Wednesday 26 December 2012

OH MY LAPTOP!

Dah lama saya x gune laptop,so secare automatiknye saya tak bukak lar blog saya yang masih sangat 'muda' ni.. hehe.. bukan saya tak nak bukak blog ni tapi ade sebab yang menghalang saya dari menggunakan laptop ini.. Alkisahnya bermula... (cam x sesuai jer..) Pada suatu hari... (macam kisah dongeng kanak2 pulak..) Ahh..sempoi je la... ceritanya macam ni...time 2 saya letak laptop atas meja belajar macam biasa..tepi kiri laptop saya letak setin air cincau.. tibe2 saya perlukan pen and pen tu ade di belakang laptop...so,dapat teke x ape yang jadi? saya pun TERtumpahkan air cincau tu atas keyboard laptop ni... SERIUS x sengaje... huhu... saya cepat2 kesat permukaan keyboard gune tuala..then saya off kan laptop..saya jemur bawah kipas semalaman..esoknya saya cuba bukak tapi KEYBOARD TAK BERFUNGSI!! Ahh..pressure......
Tapi itu dulu..sekarang dah buleh... ahahahahaha......

                                        


No comments:

Post a Comment

"Kerana Komenmu Begitu Berharga.."