Saturday 16 March 2013

Tertinggal Stay Up

Malam tadi sekali lagi saya bermalam di HKL.
 tak ade orang lain yang berkelapangan macam saya ni..
Ye lah...maksud saya yang ade masa dan sihat tubuh badan macam saya ni..
Hehe...kan,kan,kan?
Meskipun malam tadi saya bermalam di sini,
tapi malam tadi nyata berbeza dari malam sebelum ini..
Hal ini kerana...cewaahhhh...
Sebabnya ialah malam tadi saya tidur teramat lena...
Sampai saya terlupa tugas saya di sini...
Hahahahaha....teruk kan?
Bukan apa,ni pun sebab malam sebelum ni saya tak tido sangat...
Kan saya berjaya sehabis daya untuk memastikan kesejahteraan mak cik saya tu,...
(Ayat tak leh blah...)
Malam tadi saya tidur lepas Maghrib,
Terbangun pukul 11.30 macam tu...
Sambung tidur dalam pukul 1 lebih...
Pas 2 terkejut dari tidur pukul 5.30 pagi cos mak cik nak gi tandas,die suh jge baby die yang dah bangun tu...
Terjentat saya bangun tido tadi cos awal2 dah pasang niat nak stay up malam tadi...
Huhu huhu..... 
Hajat tak kesampaian...
Lagi2 malam tadi dah last saya tidur lam HKL ni...
Hari ni saya akan balik Pahang
Sebab hari khamis ni kan result SPM dah nak keluar...
Huhu hi..sedihnya...
Dah nak kena balik rumah...
(Nak tak nak balik umah lagi...!)
Pulak dah.......
Hehe..ape2 pun saya sentiasa mendoakan kesejahteraan mak cik saya dan anaknya yang baru lahir tu..
(^_^)

No comments:

Post a Comment

"Kerana Komenmu Begitu Berharga.."