Tuesday 26 March 2013

UPU OH UPU...

 

mesti kalian semua pelik dan aneh kan?
"kenapa la pulak budak nih letak gamba ni.."
kan.kan.kan?
haha...ini kerana 21 Mac yang lepas, result SPM dah keluar..
Alhamdulillah saya dapat banyak la jugak kredit...
Syukur pada Tuhan...
Hari Khamis keluar result,
Hari Jumaat saya isi borang UPU untuk IPT, (online)
Hari Sabtu sibuk nak packing barang balik kampung...
Hari Ahad ada kat kampung...
Hari Isnin isi borang UPU untuk Politeknik pulak.. (online)
Hari Selasa saya buzy isi permohonan IPTS (online)
Hari Rabu pulak, HARI NI LAR!! 
Haaaa...kalian nampak kan....
kan saya tengah update blog ni...huhuhuhu...
tapi yang menjadi masalah kat sini,
saya tak tahu la nak ambil course apa...
saya rasa tak berdaya dah nak belajar sambil hadap buku...
saya rasa saya nak ambil course kemahiran la...
 boleh tak..?
huhu..doa-doa kan lah yer?


No comments:

Post a Comment

"Kerana Komenmu Begitu Berharga.."